פרטי קשר

כתובת דואר אלקטרוני

טלפון

שאלות שכדאי לשאול…

לשיעורי פילאטיס ויוגה יש להגיע בבגדים נוחים שיאפשרו לכם תנועה מלאה של הגוף. אין צורך בנעליים ואף מומלץ להתאמן יחפים. בימים קרים ניתן לגרוב גרביים, רצוי גרביים מונעות החלקה.

לשיעורים בפיטנס רום יש להגיע בלבוש נוח גם כן, ללא בגדים מסורבלים שיקשו עליכם את טווחי התנועה ונעלי ספורט.ולא לשכוח להביא מגבת.

כמובן שאתה יכול, ואף רצוי. פילאטיס מכשירים בבסיסו נועד לרפא פציעות ולמנוע כאבים. עם עבודה נכונה ועמוקה על השרירים תוכל להגיע לתוצאות חסרות תקדים.

השיעורים בסטודיוס, הן בפילאטיס והן בפיטנס רום מתקייימים בקבוצות קטנות אשר מאפשרים לצוות המדריכים שלנו להיות ערים לצרכיו של כל מתאמן. הם שם בדיוק בשביל לכוון ולהדריך אותך כדי  להשיג את התוצאה המבוקשת מכל תרגיל.

השילוב בין השניים הוא האידיאלי ביותר. הפילאטיס עובד על רקמת השרירים העמוקה ביותר של הגוף בעוד האימון הפונקציונאלי עובד על השרירים החיצוניים יותר. השילוב ביניהם יחזק את היציבה ויחטב את הגוף. תרגול יוגה ייתן לכם את הערך המוסף של נשימה נכונה תוך תנועה, הרפייה ושחרור לחצי היומיום.

מה לגבי אימונים בהריון?

אימונים בזמן הריון מומלצים ביותר , על אחת כמה וכמה אם עסקת בפעילות ספורטיבית טרם כניסתך להריון. המשיכי בשגרת האימונים המוכרת לך ותסמכי על עצמך ועל הגוף שלך. ההמלצה היא להמשיך ולהתאמן ולשמור על גוף חזק.

ההרשמה לשיעורים מתבצעת דרך אפלקיציה בה ניתן לראות את מערכת השיעורים ואת המדריכ/ה של כל שיעור. בכל רגע נתון תוכל לראות את תכנית האימונים לשלושת השבועות הבאים וכך גם להירשם לאיזה שיעור שתרצה. במידה ויש מקום בשיעור, ניתן גם להירשם כמה דקות לפני תחילת אימון.

פנו אלינו בכל שאלה


דילוג לתוכן