המגוון הרחב של השיעורים והסגנונות השונים מאפשר חיבור אישי ומותאם לכל מתאמן.

Pilates Classes

CLASSIC

רפרטואר עשיר של תרגילים  העובדים על שכבת השרירים העמוקה ביותר בגוף. שיעורי הקלאסיק מסייעים בשמירה על השלד מפני פציעות ומחזקים את הגוף מבפנים החוצה. תרגול טכניקות לכאבי גב, חיזוק שרירי הליבה, ייצוב וחיזוק עמוד שדרה. המתאמנים מדווחים שאחרי ארבעה שיעורים משהו חדש קורה לגוף שלהם.

CARDIO BARRE

שיעור המבוסס על שיטת הבר של לוטה ברק. שיעור עיצוב וחיטוב המשלב אביזרים ותנועות מעולם הריקוד. שיעורי הבר הם שיעורים סקסיים, אנרגטיים, וכיפיים.

REFORMER JUMP

בעזרת משטח קפיצה שמתחבר לרפורמר נוצר אימון שעובד על הלב, שריר נפרד ממערכת שרירי הגוף. אימון קרדיו המסייע להמרצת מחזור הלב, קצב הלב  וחיזוקו.

REFORMER STRATCH

נגיעות מאתגרות מעולם היוגה המשתלבות על הרפורמר.  אימון מושלם לפתיחת הלב , התארכות וגמישות שרירים, רצועות וגידים

REFORMER HIIT

עבודה מלאה על ריכוז הגוף בהנעת שני מכשירים בו זמנית מביא לחיזוק שיווי משקל, התארכות עמוד השדרה וחיזוק הגוף מבפנים החוצה.

Reformer HIIT &TRX

Fitness Classes

BLEND

אימון ייחודי המשלב מעולם היוגה ומהעולם הפונקיצונלי. במהלך האימון ישנו דגש על עבודת כח, גמישות ושיווי משקל, והכל בדופק גבוה.

WUNDA CHAIR

שיטת אימון ייחודית שפותחה ע"י מורן ברוך הוך, המנהלת המקצועית שלנו. שיטה זו משלבת עבודה של כסא הוונדה (כסא הפילאטיס) תוך תרגילי אירובי.

SUPER POWER

אימון פונקציונאלי הכולל עבודת כח על כל קבוצת השרירים תוך מכשור מגוון ומתקדם. אימון זה מסייע בפיתוח מסת שריר.

YOGA

ויניאסה – תרגול העוסק בזרימה של הנשימה תוך כדי תנועה ומעבר בין האסנות. תרגול שמתאים לכל הרמות. אשטנגה – תרגול המתאפיין ברצף קבוע וזרימה וזרימה בין תנוחה לתנוחה. מתאים למי שמחפש אימון קבוע ללא אלמנטים משתנים.

הצטרפו עוד היום לקהילת המתאמנים שלנו!
דילוג לתוכן